۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

صادق زاده انتقاد کرد:

حذف درصد بالای كارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی از دریافت سبد كالایی

حذف درصد بالای كارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی از دریافت سبد كالایی

تبریز- خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی و مجری طرح های آموزشی خانه کارگر تبریز گفت: بيش از 80 درصد كارگران و بازنشستگان کشوری و به تبع آن بسیاری از بازنشستگان و کارگران آذربایجان شرقی از دریافت سبد كالا حذف شده اند که این امر با شعار تدبیر و امید دولت یازدهم در تناقض است.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم صادق زاده دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از تخصیص نیافتن سبد کالا به تمام کارگران و بازنشستگان اظهار داشت: توزیع ناعادلانه سبد کالایی برای کارگران و بازنشستگان با رويكرد دولت تدبير و اميد تناقض دارد و این اقدام موجب ناراحتی و نارضایتی مردم بخصوص کارگران شده است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم از همان ماه های ابتدای فعالیت خود تصمیم توزیع سبد کالایی میان مردم را به طور رسمی اعلام کرد که بر همین اساس قرار بود کلیه کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی در کنار شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، روزنامه نگاران، خبرنگاران و هنرمندان و دانشجویان متأهل و طلاب، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، این سبد را دریافت کنند.

دبیراجرایی و مجری طرح های آموزشی خانه کارگر تبریز گفت: تصمیم دولت مبنی بر تحویل سبد کالا فقط به کارگران و بازنشستگان با حقوق 500 هزار تومان نشان دهنده این است که سبد کالایی به بسیاری از کارگران و بازنشستگان تعلق نمی گیرد.

صادق زاده با بیان اینکه این روش همانند راه دولت های نهم و دهم است و راه و روش دولتمردان جدید تفاوتی نکرده، اظهار داشت: تبعیض بین کارکنان و بازنشستگان دولتی با بازنشستگان تامین اجتماعی در دریافت سبد کالا ظلم مضاعفی است و این تصمیم نشانی از تدبیر نمی دهد و فقط خانوار میلیون ها کارگر و بازنشسته را نگران می کند.

وی افزود: نباید فضای آرام واحدهای تولیدی و صنعتی بخاطر یک تصمیم غلط متشنج شود و ما انتظار داریم رئیس جمهور دستور ویژه ای را در دهه فجر صادر کند تا این فضای نشاط بوجود آمده در دولت تدبیر و امید از بین نرود و این موضوع را به نفع تمامی کارگران و بازنشستگان در سبد کالا تمام کند.

کد خبر 2227800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha